Houd mijn sessie actief Paswoord vergeten?

Onze openstaande
Vacatures / stages

Elektricien, Loodgieter, Medewerker algemeen onderhoud - 05/10/22

• Verantwoordelijk: Je zorgt ervoor dat de faciliteiten en uitrusting van onze panden operationeel blijven. • Expertise: Je hebt een breed scala aan verantwoordelijkheden en taken die zowel het reguliere onderhoud als het correctief onderhoud van tal van technische apparatuur en installaties inhouden. • Ondersteuning: Je biedt de best mogelijke service aan onze klanten zodat elk technisch probleem dat zich voordoet snel tot het verleden behoort.

Type:   Job   Type contract:   Bepaalde duur Onbepaalde duur
Plaats:   Brussel   Contract:   Voltijds
Ervaring:   1 tot 2 jaar   Taal:   Frans Nederlands Engels
Vereiste vaardigheden:   • Toegewijd: Je bent een duizendpoot met kennis van elektriciteit en/of HVAC. • Veelzijdig: je kunt meerdere taken tegelijk uitvoeren en weet prioriteiten te stellen. • Teamspirit: Je werkt zowel individueel als in teamverband. • Nauwkeurig: Je hebt oog voor detail. • Communicator: Je bent niet bang om je uit te drukken in het Engels en Frans.

Het bedrijf

Bedrijfsgegevens:   ''Thon Hotels - Service & Support Centre
Brussels
Website van het bedrijf:   thonhotels.com/careers
Bedrijfsomschrijving:   • Bijzonder betrokken. Wij doen elke dag ons best om gouden momenten te creëren. • Professionele gastvrijheid. We willen elke gast zien, horen en begrijpen. • De wil om blij te maken. We zijn blij met elke gast en doen graag ons best voor een goede bezoekervaring. • Vernieuwend. We verbeteren en investeren voortdurend in onze hotels. • Financieel gezond. Een internationaal bedrijf waarop u kunt vertrouwen. • Groen. We dragen bij aan een duurzamere samenleving voor toekomstige generaties door lokaal en internationaal gecertificeerd te zijn met groene labels. We zijn momenteel op ziek naar een elektricien, loodgieter, mederwerker algemeen onderdhoud (technische dienst) voor ons Service & Support Centre. • Centrale ligging: Onze gebouwen zijn goed bereikbaar met het openbaar vervoer. • Afwisseling: De leden van ons “Flying Team” zijn werkzaam in onze verschillende vestigingen. • Gastvrije bedrijfscultuur: Vriendelijke medewerkers die worden aangemoedigd om interne netwerken op te bouwen.
Aanbod, voorwaarden en voordelen:   Waarom bij ons komen werken ?
Verstuur CV (en motivatiebrief):   https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1103&ProjectId=149411&DepartmentId=19182&MediaId=4669

Olivier Van Driessche

Een vereniging voor en door professionals uit de hotelsector

Dagelijks stellen wij alles in het werk om de Brusselse hotelsector te versterken en te ontwikkelen.

De BHA vertegenwoordigt meer dan:

• - 90% van de Brusselse hotels
  • - 15.000 kamers